Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Saturday, January 8, 2011

Satu Hari Dihari Sabtu

Seawal kul 10.00pg g basuh kete comel yg berabuk itu.... then pegi checkup...baby dah besar berat dia skrg dah 2.4kg terus naik darah aku skit he3 terkejut dah 2.4kg he3...mau x beso dah nak besalin kan he3,,,,


Pastue balik umah pickup MIL g weeding sedara side en.asben rupe2nyer umah artis vateren sapa ek nama dia roslan gitu lahh.... aku x snap pic pun mls sbb penat kannn..... lagi pun x kenal aku n en.asben duk dipinggiran...x sangka lak menantu pelakon tue member aku masa sek...satu dorm masa form 1 dulu.....masih x berubah dia yg peramah itu.....


dah 2 jam disitu aku dah x leh nak handle perut ..aku ajak en.asben balik...balik2 aku tido sampai kul 5ptg..dasyat tul ...sedor2 MIL wat minum petang sian dia lapo.... mlm nie ingat nak mkn kat luar jer laaaa...mls nak masak lagi pun lauk pauk x ada untuk dimasak....


maybe tunggu Bff MIMI tuk amik air ajaib itu dulu baru kuar... nie en.asben ngah layan minah kapok ngan MIL aku pun amk kesempatan update blog ler....dari tadi en.asben duk kongker jek...nie dia leka aku pun cepat2 laaa he3....

1 comment:

  1. bila due.. tak lama lagi dah ni...
    jadi ke nak order watermark/signature..
    kalo nak, email kakyong72@gmail.com

    ReplyDelete