Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Sunday, January 9, 2011

Roti Canai Melai curry house

Bangun2 tetiba nampak en.asben dah siap2 mandi ..aku tanyer la nak g mana nak bejalan katanyer.... ooo berani nak jln tanpa aku yek.... rupe2nyer nak g beli bfast...x baik kan salah sangka ha2..... makan la kami bertiga roti canai melati curry house he3....


dah siap2 makan kenyang bagai tetiba terlayu lak mata ku ini..... biasalah smlm tido kul 3 pg ngan e.asben layan tv punyer pasal.... sedor2 dah azan zuhur.... he3...aku ingat aku sorang jek tido nengok2 en.asben pun sambung tido beb..... masa aku nak tido en.asben tanyer nak tido lagi elehhh rupanyer dia pun nak tido gak kah2....


Lunch kat mana ek ari nie??? tunggu la en.asben bangn dulu.... MIL kata nak balik dia takut sedaranyer tinggal nak balik melaka .... x taw la jadi ker x balik ari nie....tunggu jer la MIL cakap jap g....


Mlm nie ada AJL x sabo den nak nengok .... best tue nengok red carpet banyak fesyen pelik2 dan cantik2 dan yg huduh pon banyak kan....jumpa mlm nie di depan tv he3....enjoy weekend korang he3...

No comments:

Post a Comment