Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Sunday, July 17, 2011

Nayli sakit

1st day aku keje nayli dah start demam ,batuk n selsema.... otw g keje MIL call en.asben kata dia kesian nengok ank aku bernafas tercungap2..then en.asben bawak g ospital bilik kecemasan...then sedut gas...paru2 dia lemah n banyak kahak

klu baby nayli batuk panjang betul sampai menjerit2 sakit...aku sebagai mommy x sanggup nak nengok....sapa yg tahan nengok ank sakit ...jumaat aku MC sbb aku pun x larat pastu baby nayli makin teruk keadaanyer....kami bawak g klinik dekat ngan umah MIL then sekali lagi sedut gas.....

Pastu doc nasihatkan suh tukar susu soya sbb dia berkahak n kulit dia sensetif mcm enzima...kesian baby nayli ...mandi pun kena pakai sabun khas dari klinik..mahal lak tue...tapi x per demi ank aku ssanggup korbankan jiwa dan raga dan wang ....

hari nie dah ada perubahan skit dia dah x batuk panjang cuma kahak dia bunyi lagi lah....sabar yek sayang..mommy doakan baby nayli cpt sembuh muahhh to nayli dari mommy & daddy

No comments:

Post a Comment