Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Thursday, June 9, 2011

Tragedi Pulang dari kampung...

Semalam mommmy , daddy and baby nayli balik kg pahang sbb en.asben outstation kat terengganu..so en.asben pos kami berdua kat umah mak aku he3....suke lah aku sambil menyelam minum air katanyer he3...

Lagi pun mmg ada hal sikit nak balik pahang...urusan bank katanyer mcm banyak duit jek kan3... nasib adik lelaki aku ada umah..aku suh la dia antokan he3...dah la antokan dia belanja breakfast lagi tue he3..thanks to joy n wife... 

Baby Nayli mestilah tinggal bersama nanny dia kat umah... dia boleh x tido dari 6.30pg daddy g keje sampai kul 11.30pg aku balik...ish2 nenek dia masuk buai dia leh berborak ngan nenek dia... kah2 nenek kena dera...and pg smlm Baby Nayli mandi ngan nenek dia....mommy relaks laaaa kan3...

Petang bawak Baby Nayli kay playground ngan daddy alaaa sebelah umah je pon playgroundnyer... makcik ghina bz ngan play dough yg baru pow aku masa g bank pg tadi...so x heran la dia ngan baby nayli...lepas mandi ngantuk la Baby Nayli baru tido 30minit ujan turun ngan lebat sambil ribut petir...

Dari pahang sampai kl ujan x berenti....dalam 20km nak sampi R&R gombak tetiba ada kete langgar tembok...kete tue dah la kat lane kanan....en.asben pun ketengah laaa alih arah kan...sekali kami lalu jek berdeganggg ada satu g kete langgor yang kete langgar tembok tadi...aku dah lembik lutut dah...en.asben relak jek... kesian la yg langgar tembok tue...depan belakang kena hentam....ish3

Alhamdulillah jam 11.30 kami sekeluarga selamat sampai ke rumah..home sweet home katanyerrr he3....

No comments:

Post a Comment