Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Wednesday, February 9, 2011

Hati Seorang Isteri

Hati isteri mana yang x risau bile en.asben sakit kat umah..... biasa klu dia pening kepala aku sentiasa disisi n picit sampai dia tertidor... ari nie dia terpaksa makan panadol tanpa aku disisi... rasa bersalah tinggalkan dia seorang diri dirumah tanpa aku disisi....

klu ikutkan hati ini mmg nak jek aku balik KL naik bas..tapi apekan daya aku dah sarat...nak jalan pun dah x berdaya...perut ku hangat dari biasa... ku simpan rasa risau nie dari mak n abah ... mak x bg aku berfikir banyak sangat....

Baby dalam perut nie pun mcm merasai kesedihan mommy terhadap daddy dia...insayllah..daddy akan baik esk pagi..doa mommy sentiasa mengiringi daddy ....I LOVE U YAYANG MUAH

1 comment: