Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Sunday, February 6, 2011

Cuti CNY

Esok adalah hari lemau bg semua org sbb dah start kojer kan....bukan bagi aku sbb aku dah start cuti menunggu kelahiran si kecil dalam perut nie.... en.asben masih disini menemani aku sbb mak n abah aku balik johor makcik aku kawin....kira pengabisan la anak nenek aku...pasnie dah x ada dah majlis kawin2 kat umah nenek...sedih gak x dapat pegi tapi apekan daya jalan nak balik johor tue kan rosak akibat banjir terhentak2 mau aku besalin dalam kete he3... sbb tue aku x dibenarkan balik johor...smlm adik aku n wife dia teman kami sekali....mak aku pun balik johor lepas solat jumaat dalam kul 3.00ptg....diaorag gerak jek ke johor kami pun gerak la ke kuantan ECM

en.asben angkat kasut baru CONVERS .... nak upload pic malas lain kali la i tunjuk yek.... pastue adik aku yg pompuan tue beli ADIDAS memula nak sponser baju jek pastue dia leh tukar pikiran nak kasut cissss...ini budak mmg suke pau aku.... tapi x apelah...aku pun pinjam laptop dia sepanjang pantang he3...ingat aku x pandai ker...pc kat umah usb rosak mana aku nak cucuk broadband kan so aku beli lah jiwa adik aku dulu he3....thanks AJA pinjamkan mr.lappy anda klu x mcm mana den nak berblog he3....

Pagi tadi dalam kul 11.00pg g anto la budak jengka naik bas...he3...kesian lak nak suh naik bas barang kiri kanan kn.... lepas anto dia kami terus balik umah sbb x taw nak g mana...kete mmg banyak dari smlm org dah start balik ke rumah masing2 kan...en.asben x taw la balik ari nie ker esk memandangkan mak n abah aku x sampai g dari johor...klu lambat mmg esk la jawabnyerrrr....mood sedey dah datang dari smlm...akan ku tabahkan hati demi yang tersayang...bukan saja2 nak duk jauh2 kan...ala adik aku relax jek duk jauh2....mulot bleh la cakap hati sapa tahu kan he3....

No comments:

Post a Comment