Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Monday, February 28, 2011

Alhamdulillah Syukur Semuanyer Selamat

Salam...

Dah lama rasanyer x update blog...rindu rasanyer....buat pengetahuan kawan2 aku dah selamat bersalin di HTAA pada 15 feb 2011 kul 10.59pg ... lahirlah puteri comel seberat 3.55kg.....aku bersyukur dengan anugerah yg engkau kurniakan kepada kami suami isteri bagi melengkapkan lagi kasih sayang kami....

Dengan kehadiran sikecil menguatkan lagi kasih sayang antara kami.... mmg rezeki en.asben tuk berada disisi semasa aku bertarung nyawa melahirkan zuriat en.asben....baru aku rasa bagaimana ibu kiter melahirkan kite...dengan sokongan en.asben disisi rasa sakit melahirkan boleh terubat...

Alhamdulillah Nurse yang jaga aku masa tue baik sangat2....yer lah aku kan ank sulung mana tahu.....hanya dengan 3 kali teran kuar la sikecil tue....lepas kuar puteri kecil itu habis segala tenaga rasa nak angkat tangan pun x berdaya tapi bile melihat puteri kecil rasa terubat segala kesakitan.....

1 comment:

  1. Salam kunjungan.

    nice blog ;)

    Zu
    http://www.zuwairiaiman.com

    ReplyDelete