Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Wednesday, January 5, 2011

Thanks MIMI

Balik keje smlm amik MIL kat klang bawak balik umah aku... kesian duk sorang kan IBU TUNGGAL....bila duk sorang mcm2 dipikirnyer...aku x kisah pun MIL nak duk berapa lama sbb TANGGUNGJAWAB ANK LELAKI kan....

Dalam Perjalanan kesana Jam en.asben dengan bangganyer ikut jln altenatif yg x berapa nak efficient itu....akhirnyer lambat gak sampai he3.... tetiba satu msg misteri dari BFF ku MIMI kata dia nak bg aku AIR ******* yang mertua dia buatkan...thanks banyak2 besar jasa ko kan...n sayang ko kat aku he3... sbb mak aku cari pun x dapat2.... zaman moden ini ssh nak cari dah....

Aku dah x sabar nak balik pahang... tenang sikit...hu3.... RINDU MY MOM ... 

No comments:

Post a Comment