Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Tuesday, January 18, 2011

Pagi Yang Mencabar

salam morning....

Hye ape korang b'fast ari nie ..aku hanya makan roti sahaja..syukur la dengan rezeki yang ada... nasib aku bangun awl...air dah mengecil dah ala2 jek.... sempat la aku tadahkan air tuk en.asben yg masih melingkau lepas nengok raja lawak ulangan kul 5.00am tadi...aku pg tadi sampai opis seawal 7.15am.. sesampai banyak lak motor kat depan bangunan opis..nengok gaya mcm motor abg2 polisi...

Aku lepak jap kat luar 7.30am aku g mamak beli roti bun...dah lapo dipagi hari..smlm makan char kueh teow jek...masa nak turun lift terserempak ngan abg polisi...mmg betul sangkaan aku...rupanyer ada rompakan kat tingkat 3... akak cleaner dah kecoh2 kat situ....security dah x tentu hala...comfirm kena bamboo ngan owner jap g...abg polisi tanyer owner dtg kul bape....ish2 kesian pak guard...

Aku nak naik opis mula la terbayang mcm2... perampok ada kat tingkat aku laaa...ada sembunyi kat tangga laaa...aku kan imiginasi lebih he3.. banyak sangat nengok kartun ha3... aku cepat2 bukak pintu... takut la kn ape2 berlaku... aku kan kesaratan org tolak jek dah jatuh...

No comments:

Post a Comment