Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Friday, January 28, 2011

Mencari Hadiah Misteri

Semalam kan ''Selamat Hari Gaji'' so aku ajak la en.asben g somewhere tuk cari hadiah anniversary tuk dia... aku cari sunglasses tuk dia..mcm taw2 jek aku nak belikan tuk dia...siap test2 lagi tue...tapi kecewa sunglasses idaman hati x dijumpai... ada jumpe tapi dah tinggal satu tue pun display jek...kecewa la sang arjuna itu...

 Satu mall en.asben mengheret bini yg sarat ini...x perlah minggu nie kiter cari lagik ekkk...jgn putus asa..ada rezeki adalah nanti.... aku mmg dah niat nak belikan kan... ada rezeki lebih sikit... alhamdulilah....

Dinner kami hanya dengan subway sahaja...pilihan kami mestilah tuna...he3.....hantu tuna kami nie he3.... take away jek mls nak mkn kat situ...balik mkn sambil nengok HBO yang baru tukar pakage he3....yer laaa en.asben asyik complaint citer x best...aku buang la mustika citer benggong2 alam tue...aku amik package MOVIE..ha amik ko mcm2 movie ada..klu x kami asyik layan AXN jek... mahal la skit bil astro next month biasa dalam RM63 jek nie dah upgrade harga RM85.. x per lahhh kami hujung minggu pun dah jarang kuar sesuai la tukar package tue kan he3....

Minggu depan aku dah nak balik pahang... terus berpantangkan...so x adalah en.asben boring... mcm manalah dia sorang2...makan mesti x teratur...umah aku x kisah sbb en.asben mmg rajin mengemas he3....rindu la aku...mesti hari2 call nie... masa dia kursus dua hari pun sejam sekali menelepon aku nie...he3... windu la tue...i pun rindu jua...

No comments:

Post a Comment