Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Tuesday, January 11, 2011

Kusangka mendung sampai petang...rupanyerrrrr

Salam pagi yg indah.....




Seawal jam 6.00pg aku bangun (ayat skematik diagram) siap2 semua en.asben x bangun2.... dengan hati yang panas aku kejut untuk kali kedua '' nak g keje ker x?'' yer la kiter pepagi bangun nak kejar kan punch card dia...dia leh lena lagi tido... mmg angin la kan... nanti dia komplen dtg lambat lak ...geram jek aku nie....


Dalam perjalanan ker opis aku diam jer la hati sudah panas x ada mood nak bercakap.... tetiba dia tanyer nak beli ape2 x b'fast? aku kata x nak padahal dalam perut nie bergelora laparnyer..... sbb aku terpikir pantry opis baru beli barang smlm .... disebabkan ego tadi makan la aku maggi kari cup... padan muka aku kah3...


Sedang asyik nengok email tetiba dapat satu msg dari  Eijams Family pasal GA yang aku masuk ari tue...

1ST EIJAM'S FAMILY GIVEAWAY  

aku menang no2 alhamdulillah... rezeki dipagi hari memujuk hati yang merajuk nie.... hati dah berbunga2 tapi x taw hadiah yang bakal dimenangi kite look n see jer la ekkk... nanti akan ku upload sekali ngan GA yg pertama kali menang itu

 

Walaupun hati ini merajuk + panas dipagi hari rutin salam en.asben tetap dilaksanakan...kang jadi bini derhaka lak aku dipagi hari.... aku tahu dia pun banyak jaga hati aku yg sensatip ini.... bukan sbb pembawakan budak tapi mmg sejak azali den sensatip... kuat merajuk... cepat panas...ego..... nasib dapat en.asben yg cool kadang cool2 pun naik gak temp dia kan he3....

 

Mlm tadi g amik darah mcm biasa 2x seminggu tuk kencing manis... result ok ...mmg ok aku x makan kah3... nak idup kan nanti melambung naik kang duk spital lak aku..... gov kan detail....tahan jek aku nengok laki aku n MIL makan.... bau dah menusuk idung sambil perut berbunyi.... balik jek dari amik darah aku cekik sampai licin.... ikan smlm mmg sedap sampai ketitisan terakhir aku mkn he3... thanks MIL kerana sudi masakn tuk kami.... 


.

No comments:

Post a Comment