Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Tuesday, January 4, 2011

Kereta oh kereta

Cerita agak basi laaa smlm punyer citer dah sejuk pun....he3..balik keje kami terus berdesup ke shah alam nak servis kete n repair ape yang patut... tapi sayang seribu kali sayang pomenyer ramai yg cuti...kesian nengok pomen tue sorang2 kami pon pospone la ke sabtu nie... dah la ada checkup sabtu nie...kelam kelibut la kami....

Pas x jadi servis kete kami ke Tujuan asl iaitu mencari harta ismit ulam raja.... g tesco shah alam ,mcm kat kl x ada tesco kan...sebenarnyer takut lewat jek ......tujuan adalah beli barang dapur + keperluan si kecil yg bakal kuar x lama lagi ...mudah mudahan selamat semuanyer.... boleh tahan gak barangan tuk si kecik nie.... ish2 syampoo dia jek dah rm20++ mommynyer pun pakai syampoo murah taw... x per demi ank kan..... tue belum showernyer,losenyer,bedaknyer ish2.... bengkok la mommy ko tiap bulan...

Selesai membeli belah kami dinner kat kedai jek sbb perut rasa sakit..ingat nak beranak dah..laki aku dah panik rupanyer masuk angin t/hari x berapa selera nak mkn sbb MAMAK.... aku kureng skit kari2 ala gapas nie... mintak kicap pun x ada ape daaa.... makan la aku tanpa kuah...mau x selera ye x?

Menu dinner nasi putih + sup ekor(banyak lemak dari daging) + kerabu sotong (fevret en.asben nie..nanti i cuba cari ini resepi yek ) + kailan goreng biasa yg masak x masak jek daunyer ingat aku specis kambing ker? Balik2 umah kemas barang yg dah dibeli semua pastue aku pun melayan mimpi laaa...aku rasa mcm dah tido lama giler sbb mmg selesa jek tido sdor2 baru kul 1.00pg...pastue aku jadi jaga la x leh nak tido..posisi tidor yg selesa x jumpa..almaklumlah perut beso dari bantal kah3.....

No comments:

Post a Comment