Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Monday, January 10, 2011

Jln2 Cri Makan

Smlm ada lepas b'fast roti canai terus kelayuan mata ku ini kebabowww sampai 1.30ptg, aku bangun2 nengok en.asben dah terguling2 tergolek2 dalam comforter... wah syok ekkk  tadi ngata den ha3..... tunggu punya tunggu sampai kul 4.00ptg baru e.asben bangun, nak kejut x sampai hati... tido bersungguh2...


Kesian MIL mesti lapo ..nak wat cmner anknyer x bangun2 dari lamunan he3.. kul 4.00 baru amunan terhenti... siap2 ingat nak mkn kat jusco jek..tetiba en.asben dengan baik hati berkata kite mkn kt kl la arinie... i follow u... kami makan la kat klcc punyer food court.... round punyer round aku makan laaaa hot plate n MIL... en.asben makan subway kedekut x offer pun kat i taw..nyampah.....


Lepas mkn aku terus bangun en.asben ingat i nak beli subway sbb dia x bg i rasa...terus dia offer ceh ajak2 chiken jek kan... aku sbnarnyer nak cari desert so aku tertarik la ngan walfer banana with ice cream vanila ..nyam2 sodap taw...MIL punyer desert ABC dia teringin nengok gambo....en.asben dah kekenyangan dia mmg jenis mkn skit .....


Mengah la gak nak berjln ke parking sbb parking kat luar ...konon nak hirup udara segar bugar laa cehh ..termengah2 aku yg boyot nie.... pastue MIL cakap x nak beli lauk pauk tuk esk ker...aah lah aku lupe lauk pauk dah kehabisan...kami ker carefour wangsa maju lah plak..... beli barang skit2 sekali bayar rm100.00 padahal last week aku dah shopping barang dapur ish2...mahal tul barang sekarang nie....

No comments:

Post a Comment