Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Sunday, January 30, 2011

Hari menghabiskan Duit ....

Selamat pagi malaysia.....

Smlm g checkup doc kata dah bukak 1.5cm.... wahhh dah terbukak2 lak tue....aku g lunch after checkup makan nasi lauk ikan pari bakar n sup tulang mmg sedap..dah la murah kat situ..patut la ramai org makan kat situ selama nie aku lalu jek..tetiba teringin nak try kira smlm kali kedua laaaa he3...

Lepas makan kami g merayap ke JJ wangsa maju cari barang tuk baby.... baby Tab aku x beli lagi...so cari pnyer cari dapat la sweet cheery punyer tab... kira aku tertarik la sbb baby leh baring dalam tue ada dua part...en.asben terus angkat amik...ternampak lak baju tido teringat kat adik manja aku kat pahang belikan la dia 2helai baju tido...atau dalam bahasa dia baju mlm he3...

Pastue cari Jamu Bersalin....aku cari Leesa Fomula... kat jusco x ada terpaksa la aku g carefour sana banyak butik Jamu...Jln2 ternampak la kedainyer aku terus angkat laaa SET A+B ...set LF nie x panas tuk baby aku kan nak breastfeed bakal baby so x adalah aku amik yg panas2 nnti baby x tahan.... en.asben mengambil kesempatan merembat Levis sehelai...kan suar dia banyak dah kena rembat ngan perampok....


Lepas g carefour kami cari player n side speaker for our comel car....sian dah bape bulan kami x ada hiburan dalam kete comel itu...memula cari kat brothers wangsa maju.. x ada yg berkenan oleh en.asben sekali g gombak terus terpikat...pas beli dia punya installation kat blok sebelah...punyer la ramai ...sampai kul 8.mlm dari kul 5ptg aku kat bengkel..ish2 dasyat... pastue aku dah kepenatan menunggu aku bgtaw en.asben dinner drive thru jer laaaa mls la nak makn kat situ...so mlm tadi dinner fast food la kami ....

No comments:

Post a Comment