Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Monday, January 17, 2011

Hari Bersama Pomen

Salam Monday....


Isnin yang indah ini .... kul 7.30pg aku dah terconggok kat hospital ampang tuk refer ngan pakar sbb kencing manis aku... alhamdulilah normal ...tapi ttp status kencing manis cis2.... aku ptt AL (annual leave) arinie...tetiba checkup jap jek sempat aku kaunseling pemakanan lagi...so aku g ar keje...en.asben riso bini tercinta ini duk umah sorang2 takot terberanak dirumah sorang2... sayang gak yayang kat i yek he3...

Sabtu aku ngan en.asben berkampung di bengkel...memula servis kejap jek... yang masalah kronik kereta bergegar kalau bawak 90-100kmj... so pomen pun buat mcm2 experiment dah kat kete aku tue...tukar sport rim laaa,sharp la,bagai2... dari kul 10pg - 6.00ptg x ker 8 jam aku dah mcm waktu berkoje ok....


Aku yang tunggu kat situ dah mcm ikan kering sunburn ok tangan aku benci taw,...aku mula mls nak ikut..en.asben takut i terberanak dirimah kan...so dipaksa ikut la nie kiranyer....pomen pun dah suh balik kesian nengok aku yg menyaratkan diri nie menunggu buah yang x gugur...kete aku kan mcm durian kuning ha3... kul 4.30ptg pomen bg pinjam kete tuk bawak aku g makan..mau x kebulur yek...kami g la giant shah alam menyantap n sejukan badan...panas ok kat bengkel.... disebabkan x berjaya kete aku kena kuarantin di bengkel...

Kuarantin bermula pada hari ahad... sbb aku nak balik naik ape klu tinggal hari sabtu..en.asben pinjam kete rakan sejawat...alhamdulillah budak tue bg...klu x mesti x koje kami....hope ari nie pomen dapat la solutionyer mls nak pinjam kete org lama2 nie....tue la cerita weekend kami yg bosan ha3...

2 comments:

  1. menunggu budak tu kuar mmg satu penyiksaaan..
    siksa ker?
    belum lagi time nak kuar nnti..
    huh
    dgn contraction..
    huhuhuhu
    sakittttttttttttttt!

    ReplyDelete
  2. siksa tue x laaa...cume pengorbanan la kot he3...ayat mau power gitu...

    ReplyDelete