Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Thursday, January 6, 2011

Ceritera pagi hari

 
Sejuk2 hujan2 sodap tido nie kan...aku pn dah kesingan maksudnyer lambat bangun jam tertindih oleh aku yg comel ini kah3... ppt x sedar bunyi motor rupanyer hujan menyembunyikan bnyi motor....dah ujan semua la bawak kete g keje kan....
Hari nie b-fast bawak bekal wa cakap lu.... n.goreng smlm he3... x habis...sbb ptg smlm balik keje MIL dah gorengkan nugget+hotdog ...konyang la tapi aku masak gak n.goreng takut en.asben lapo rupenyer dia ngantuk...kul 9 dah tido smlm dia ngadap game sampai pg sapa suruh ha amik dia balas dendam smlm....pagi nie aku tanyer nak bawak n.goreng dia kata nak..lapo la tue smlm  mkn ......

Sorry yek yayang ku lewat g keje ari nie.... dah ujang kompom jem kan.... dia pun x kunci jam sapa suruh...biasa dia kejut aku tapi smlm dia tido kat bilik aku tido luar sbb nak aircond.... biasalah wanita mengandung haba lebih....klu guna kipas lencun la peluh aku.... lepas mkn aku sambil borak sambil tertido...aku pun x perasan kul bape MIL tutup lampu n tv..... smlm MIL nampak ceria la mau dah bercerita...mau bersembang...masa mula2 dtg dia diam jek.... n dia cerita la ape terjadi.... so baru aku paham ank nyer dah salah paham .... penyampaian yg kurang jelas mungkin sbb masing2 dah pening ngan masalah masing2......



No comments:

Post a Comment