Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Tuesday, December 28, 2010

Wife v/s New friend

Good Morning picture.
 
 Morning All,
 
Moga semua sihat walafiat mcm mommy sihat ini he3...korang b'fast ape today?mommy just makan kuih bahulu cecah nescafe jek...tue pun adik ipar bg ahad lepas...sodap gak he3...lapo ape pun sodap kan....
 
Mlm tadi mommy ada amik darah lagi kencing manis.... Otw g klinik tue tetiba panggilan dari kawan baru en.asben kush2 hotahair call mintak tlg anto ker LANCANG pahang...giler ke ape??? ingat dekat nak patah balik... en.asben dengan baik hati nak antokan la kan... pastue en.asben ajak la bini yg mengandung emosi x menetu nie...... mmg nak kena zasss la kan....
 
kiter tangan dah la sakit dicucuk2 pastu dengar berita mencucuk mmg naik la darah mommy.... mommy cakap laaa apesal masa krismas x nak balik sana ??? balik la naik bas..dah la baru kenal.... ngada2 nak baik2... bukan x nak tolong...klu nak tlg tue biar la logic skit...esk keje kan...ngan aku yg dah sarat...sampai klinik aku kuar dengan hati yg membara laaa.... nasib la result ok 5.0 jek alhamdulillah.....
 
en.asben memulakan bicara dengan pertanyaan ok ker darah aku jawab ok....pastue kawan baru dia call lagik... dia kata x leh nak anto sbb bininyer(mommy la tue) dah sarat.... terus bebunga2 hati aku ...sayang gak dia kat aku kan....terus ajak aku mkn char kueh tiow... yeaaa terus la sejuk hati sampai balik...balik2 nengok citer dari astro fiesta 3IDIOTS dengan hati yg tenang.....he3....

thanks to en.asben kerana mementing aku dari kawan barunyer itu muahhh
I Love You picture

No comments:

Post a Comment