Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Tuesday, December 21, 2010

Thanks Nuffnang For First CPM

      
             
Penantian selama sebulan membuahkan hasil akhirnyer NUFFNANG bermurah hati memberi CPM kepada saya yahooo....walau pun lom ada ape2 pendapatan saya sungguh2 terharu ...he3.... x lupe juga kepada
DiGi iPhone 4 Sustenance LB yang sudi melekat di blog usang aku ini....nie yang makin membuak2 hatiku nak berblog...he3...hope pas nie ada la yg lain yek en NUFFNANG yang budiman...kasi bodek lebih he3.... aku pun x berapa mahie bab2 nie....aku pun masih belajar dari blog2 otai lain mengenai CPM nie...nanti dah mahir leh la aku share ngan semua ekkk.... ilmu harus di kongsi bersama baru lah ia x hilang ..ye tak? walaupun lom ada ape2 amount tapi dah masuk dalam akaun nie dah kira bangga habis la nie...dah kembang kuncup hidung
aku he3....berbunga2 sudah hatiku ini..      












No comments:

Post a Comment