Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Thursday, December 16, 2010

Ronda2 Kota Raya Bersama Adikku

Smlm adik aku dtg ngan wife dia dari temerloh ada kursus biasalah Cikgi kan he3...so smlm dia dtg ler checkin umah aku satu mlm sbb pagi nie dia nak g cameron .....honeymoon kali kedua katanyer...wahh gitu...syok gak jadik cikgu cuti lama .... mlm tadi mkn kat luar jek masakan thai tapi hampes tomyam dia ... hamcur hati ku....

 
Pasangan Cikgi Itu


Pass layan bola MALAYSIA v/s VIETNAM 2-0 perut dah kenyang kami ker next distination dataran merdeka...saja lepak2 king jap ronda2 kota raya...kami laki bini pun dah lama x merayap mlm2 kat kl...yer laaa hari minggu balik klang ziarah MIL so lepak2 area klang -shah alam jer laaa... pastue bawak la adik ipar aku melawat up-town danau kota...ronda2 gerimis mengundang...kami pun berjalan dengan pantas terus ke kereta kecil ku warna kuning boleh bawaku pulang ke umah.....



Pagi2 tadi adik aku gerak g cameron bestnyer la berjalan....nasib laki aku dah x ada cuti klu x aku join nie...kami dah lama x bercuti berdua-duaan....x perlaaaa next week nak balik pahang x pun mak aku dtg umah aku nak bawak adik aku g genting katanyer sian adik aku yg bongsu genting x lepas lagi he3...semperna Birthday dia yang ke 7...pada 24hb December 2010 nie....hadiah dia x beli lagi nie....minggu nie kena g usha walaupun lom gaji ....

No comments:

Post a Comment