Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Wednesday, December 22, 2010

Nenek Sakit Kembali

Assalammualaikum semua....

Pagi tadi aku call umah mak aku x ada org angkat...call adik aku x berjawab...aku call lah abah aku...tetiba abah aku kata dia ada kat Batu pahat.....nenek aku sakit balik katanyer..... smlm kul 12am dapat call dari makcik aku yg nenek aku punyer badan dah kosong = dah x ada roh...bg air pun kuar balik....anto spital masuk icu kul 5 pg tadi dah masuk wad biasa....



Lepas baca surah Yassin dah sedar sikit.... berdebar aku dengor mak aku kata badan nenek dah kosong... hope nenek cepat sembuh....aku pun stanby jek nie... takut ape2 jadi kena balik kg... cucu derhaka ko x nengok nenek sendiri ngah sakit..... klu mak aku ada kat batu pahat lagi weekend nie...x jadi balik pahang laaa aku balik jhr jer la ziarah nenek aku....



DOA KU SENTIASA BERSAMAMU NENEK KU TERCINTA............................

No comments:

Post a Comment