Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Wednesday, December 29, 2010

Cerita Semalam

 
 
Ptg smlm en.asben call suh balik awl skit dalam 15minit awal... dia kata ada hal...rupenyer nak g shah alam...lepas mandi bersiap2 bagai bertolak la ke shah alam....masa lalu DUKE lebat gile hujan masuk NKVE terus x hujan alhamdulillah jln x licin kan... aku mcm biasalah dah tertido dalam kete sedar2 dah sampai shah alam... rupa2nyer en.asben nak p main bowling ha3....


Kusangkakan 2game jek rupenyer 4game aku yg x leh nak join itu game mencekik waffer n corn in cup jerlah... klu aku join kang mau terberanak lak... nasib ada irfan leh gak main2 ngan dia...tapi nak dukung dah x larat biasalah perut melebihi had...he3...

First game en.asben x berapa nak menjadi laaaa... second n 3rd power sekali yg 4th kalah satu mata jek ape daaa... x perlah main tuk enjoy kan...kesina en.asben dah lama x berpoya2 ngan kawan dia...so biarlah smlm dia enjoy bersama kaumnyer he3...

Habis game kami g mencekik la apelagi... kat mana???? biasalah klu ada azam & mar mestilah Rafi ha3...mmg kedai pilihan hatinyer.... 12.30 gerak balik umah perut aku dah sebu mkn lambat hu3.... sampai umah kul 1.15am...so amik ubat pagi nie kesingan nak bangun pagi... kesian en.asben lambat.... aku klu balik bukan leh tido terus...si tecik dalam perut nie aktif diwaktu mlm so mommynyer x leh la tido selena-lenanyer.... lupa nak snap gambo ngan irfan smlm... next time mommy snap ok.... daaa

No comments:

Post a Comment