Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Tuesday, February 1, 2011

Hospital DAy

Today aku ada wat BSP kat Hospital Ampang... Seawal Pagi en.asben menompang kan aku ker sana sbb kami seiring dan sejalan.... sesampai daftar amik darah n tunggu lagi sejam tuk BSP kali kedua.. pastue aku g la tempat besalin sbb sabtu dah kuar darah...doc kata still 1cm...so lambat g la aku besalin...

nengok org yang dah kuar wad bersama baby sungguh indah.....walaupun sakit seri diwajah ibu2 terpancar indah...sementara menunggu next BSP after lunch aku pun duk la melepak kat hall sambil tertido entah berdengkur ke ape x taw laaaa he3....ngantuk sangat beb

Sengal bontot n pinggang aku duduk jek kat kerusi spital tue...nak patah pinggang pun ada....menunggu en.asben balik kerja kul 5.00ptg....mmg siksa beb dengan kepanasanyer....

Esk ingat lepas checkup nak balik umah rasanyer kejap jek...en.asben x izinkan takut aku terberanak kat umh...so dia ajak aku g opis dia lepak....tadi pun dia ajak...tapi mcm kesian nak suh dia amik aku.... esk aku lepak la opis dia lepas habis checkup dah srik aku tunggu kat spital tue lama2 sampai sakit pinggang aku n bengkak balik kaki aku nie haaaaa...semua org tegor perut aku...diaorg ingat kembo....x taw aku nie kencing mnis baby beso ha2...dah mommynyer pun beso ye dokkk dadddynyer jek kurus tapi skrg dah berisi dari masa mula2 kami bercinta dulu ...eh termasuk kisah cinta lak

No comments:

Post a Comment