Nayli Mithali Binti Mohd Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Follower Wanita INI

Thursday, December 23, 2010

Selamat Pagi Malaysia

Moga hari ini lebih baik dari semalam .... alhamdulillah nenek ku dah sedar dari lamunannyer ... mak aku ada kat hospital bersama mak cik aku tuk jaga nenek yg masih terlantar dihospital...hari nie nampak dah ok skit ...dah boleh makan alhamdulillah....


Pagi2 aku dah call mak aku tanyer perkembangan...nenek dah ingat nama dia...ank2 dia aku x sure la dia ingat ker x... tapi gula lak tinggi yer la pagi2 dah mkn kuih pau kau...satu hari dia kena tido sbb nak rehatkan minda yang stress... aku riso mak aku lak tombang...dia x leh kalau x cukup tido org ada darah tinggi mmg mcm tue...aku pun sama x leh x cukup tido klu terlebih tido x per he3....

Mak aku maybe balik pahang ptg nie... aku esk nak balik pahang....klu mak aku masih kat jhr aku balik jhr ler...udah rindu sama bonda dan ayahda ku....mana leh sebulan x jumpa rindu taw...ape2 pun berlaku pada keluarga kami...kami akan cuba hadapi dengan senyuman......

Hadapi Dengan Senyuman

Artist: Dewa
Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan

Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini

Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang




No comments:

Post a Comment